Режим роботи магазину:
ПН - ПТ: з 10:00 до 19:00

Замовлення через кошик цілодобово

TECHBOX

Оплата

Умови оплати:

- оплата при отриманні товару

- передоплата на  карту

Обов'язкові умови для обміну / повернення товару

     Обмін і повернення товару, купленого в інтернет-магазині techbox.com.ua, здійснюється відповідно до "Закону про захист прав споживачів". Додаткову інформацію щодо обміну та повернення товару можна отримати по телефону  +38 098 8688 500.

 

Обов'язкові умови для обміну / повернення товару протягом 14 днів з моменту купівлі:

  • Товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п;
  • Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність як упаковки, так і входять до комплект аксесуарів;
  • Збережені всі наклейки на упаковці з зазначенням інформації про виріб і заводського маркування;
  • У Покупця зберігся товарний чек, який виданий йому Продавцем разом з проданим товаром.

 

Гарантійне обслуговування

     Продавець гарантує, що куплений виріб є працездатним і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробів перевіряється при покупці. Безкоштовне гарантійне обслуговування поширюється на несправності викликані заводськими дефектами товару і дійсно тільки при наявності правильно заповненого гарантійного талона, де чітко вказані: найменування товару, серійний номер (IMEI), дата продажу, гарантійний термін, підпис Покупця, підпис і печатку Продавця. Якщо серійний номер (IMEI) вашого пристрою і пристрою в гарантійному талоні не збігаються-гарантійне обслуговування не надається.

 

Пристрій знімається з гарантії в наступних випадках:

  • Якщо пристрій вже підлягало розкриттю або будь-якого роду ремонтних робіт;
  • Якщо пошкодження пристрою викликані потраплянням всередину сторонніх предметів, пилу, бруду і т.п .;
  • Якщо на пристрої присутні будь-якого роду механічні пошкодження (сколи, вм'ятини, сліди від падіння і т.п);
  • Якщо пошкодження пристрою викликані використанням нестандартних, неоригінальних, а також несумісних аксесуарів або пристроїв; некоректної роботи з програмно - апаратної частиною вироби (перепрограмування Flash - Bios і т.п.);

     У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу терміном до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, в сертифікований Сервіс-центр виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності. Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо воно не може бути відремонтовано, на підставі висновку сертифікованого Сервіс-центру виробника. Термін гарант. ремонту, в залежності від його складності, може становити 14 робочих днів, без урахування часу транспортування. Гарантійне звернення реєструється в офісі Продавця і передбачає наявність пристрою в повній його комплектації і гарантійного талона.